Wednesday, April 3, 2013

«Ή δώστε μου τα φάρμακα ή δώστε μου άδεια να κάνω ευθανασία στην κόρη μου»

Απεγνωσμένος πατέρας ξεσπά καθώς κόβουν φάρμακα από την άρρωστη κόρη του 

«Ή δώστε μου τα φάρμακα ή δώστε μου άδεια να κάνω ευθανασία στην κόρη μου»


Πατέρας στην Πάτρα έφτασε σε τέτοιο σημείο απόγνωσης ώστε να ζητήσει να γίνει ευθανασία στο άρρωστο παιδί του, καθώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα φάρμακα λόγω της περιστολής των φαρμακευτικών δαπανών.

Η 20χρονη κόρη του πάσχει από σπάνια ασθένεια και τρέφεται με σωληνάκι. Μετά το ψαλίδι στις φαρμακευτικές δαπάνες, κόπηκαν φάρμακα και φαρμακευτικό υλικό από την κοπέλα με αποτέλεσμα ο πατέρας της να μην μπορεί να ανταπεξέλθει, αφού αδυνατεί να καταβάλει το κόστος που απαιτείται.


Στην απόγνωση του ο πατέρας της 20χρονης ζήτησε ή να δοθεί λύση στο πρόβλημα ή να του δοθεί η δυνατότητα να προχωρήσει σε ευθανασία. Η τραγική περίπτωση, έγινε αιτία να υπάρξει και παρέμβαση από το ΠΑΜΕ το πρωί στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Λόγω της παρέμβασης αυτής δημιουργήθηκε και επεισόδια με τον γ.γ. ο οποίος ζήτησε την απομάκρυνση των μελών του ΠΑΜΕ.

Λίγο αργότερα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας μίλησε με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας και ο τοπικός Διευθυντής του ΙΚΑ προχώρησε τις διαδικασίες επίλυσης του ζητήματος.


Πηγή http://www.lifo.gr/