Friday, January 18, 2013

Θα βάλει κανένας τον Βενιζέλο στην φυλακή;





"Μου λέτε γιατί πήρα αντίγραφο της λίστας στο σπίτι μου. Γιατί να μην το πάρω; Όταν ήμουν υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν έπαιρνα αντίγραφα με τα αμυντικά σχέδια της χώρας στο σπίτι μου να τα μελετήσω για να ξέρω τι θα πω στο ΝΑΤΟ. Πως έχω αντίγραφα της άμυνας της χώρας στο σπίτι μου;" τάδε έφη Ευάγγελος Βενιζέλος, Έλληνας Βο-υ-λευτής και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, και φυσικά πρώην υπουργός άμυνας της χώρας.

Γνωρίζει ο κος Βενιζέλος ότι με την παραπάνω παραδοχή του έχει διαπράξει ποινικό αδίκημα;

Εδώ είναι τα άρθρα του ποινικού κώδικα που παραβίασε ο κος Βενιζέλος και που θα έπρεπε να προκαλέσουν την παρέμβαση της Δικαιοσύνης!


Άρθρο 146 - Παραβίαση μυστικών της Πολιτείας
1. Όποιος με πρόθεσή του και παράνομα παραδίδει ή αφήνει να περιέλθουν στην κατοχή ή τη γνώση άλλου έγγραφα, σχέδια ή άλλα πράγματα ή ειδήσεις που τα συμφέροντα της πολιτείας ή των συμμάχων της επιβάλλουν να τηρηθούν απόρρητα απέναντι σε ξένη κυβέρνηση, τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών.
2. Σε καιρό πολέμου ο υπαίτιος τιμωρείται με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών.

Άρθρο 147
Όποιος γίνεται από αμέλεια υπαίτιος κάποιας από τις πράξεις που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο, αν αυτά τα σχέδια, τα έγγραφα, τα πράγματα ή οι ειδήσεις του είναι εμπιστευμένα υπηρεσιακώς ή του είναι προσιτά χάρη στη δημόσια υπηρεσία του ή χάρη σε εντολή της αρχής ή τα έμαθε λόγω μιας σύμβασης από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 145 του Κώδικα, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών.


Πηγή http://irakleios-oionos.blogspot.gr/