Wednesday, February 29, 2012

Σύνταγμα 29/06/2011 - ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤ

Στις 4 Ιουλίου 2011 είχε γίνει η ακόλουθη καταγγελία, την οποία και παραθέτουμε αυτούσια.


+++

Μόνο έτσι μπορεί να περιγραφεί αυτό που έζησα την προηγούμενη Τετάρτη, 29/06/2011, στο Σύνταγμα ... "ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤ"!

Απλά θα σας παραθέσω τα στοιχεία που έχω μαζέψει μέχρι στιγμής για την ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ που δέχτηκε ένα παλικάρι που στεκόταν λίγα μόνο μετρά μακριά μου. Ελπίζω το υλικό που έχω μαζέψει να φανεί χρήσιμο ώστε οι ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ που χτύπησαν με τόσο ΜΕΝΟΣ έναν ΑΘΩΟ να τιμωρηθούν ΑΝΑΛΟΓΑ.

Σας παραθέτω λοιπόν τα στοιχεία:


13:30 ... ο κόσμος είναι ήρεμος


13:45 αρχίζουν να πέφτουν δακρυγόνα και κροτίδες


Λίγο μετά φτιάχνουμε μια αλυσίδα και καθόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο μπροστά από τα ΜΑΤ. Κανένας δεν απειλεί τους αστυνομικούς. Το πρώτο χτύπημα το δέχεται ο ηλικιωμένος που είναι στο κάτω αριστερό μέρος της φωτογραφίας ... στόχος είναι το ΚΕΦΑΛΙ του. Ενστικτωδώς οπισθοχωρούμε και βλέπω πίσω αριστερά μου ένα παλικάρι με μια μπλε μπλούζα να δέχεται στο κεφάλι δυνατό χτύπημα, σχεδόν πισώπλατα από έναν ΜΑΤατζή


Οι άντρες των ΜΑΤ πέφτουν πάνω μας σαν λυσσασμένοι


Εδώ βλέπετε το χάος που επικράτησε σε βίντεο που τράβηξε κάποιος που ήταν κοντά την ώρα της επίθεσης που δεχτήκαμε ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ!!!

Το αίμα του παιδιού!


Κάποιοι διαδηλωτές παίρνουν το παιδί, που έχει πέσει αναίσθητο και αιμόφυρτο στον δρόμο, στα χέρια για να το πάνε στο ιατρείο στο κάτω μέρος της πλατείας


Δείτε το τι θα ακολουθήσει



Οι "άντρες" των ΜΑΤ χτυπάνε ΑΛΥΠΗΤΑ όλους όσους μεταφέρουν το παλικάρι
 















Ευχαριστώ στον Στράτο Σαφιολέα για τις φωτογραφίες που τράβηξε της ομάδας των ατόμων που κουβάλησαν το παιδί στης πρώτες βοήθειες, όπως και τον "άγνωστο" που ανέβασε το βίντεο στο YOUTUBE.

Όποιος γνωρίζει το παλικάρι που χτυπήθηκε παρακαλώ να έρθει σε επαφή μαζί μου.

Ευχαριστώ,

Χρήστος Σιδέρης
Αθήνα 04/07/2011
christos.sideris@gmail.com


(Το παλικάρι βρέθηκε και είναι καλά στην υγεία του, δεν θέλει όμως να δηλώσει τα στοιχεία του για ευνόητους λόγους.  Εγώ όμως είμαι διατεθειμένος να καταθέσω τα παραπάνω στοιχεία στις δικαστικές αρχές αλλά και την μαρτυρία μου αφού τα είδα και τα “ένοιωσα” από πρώτο χέρι!)